Већници општине Куршумлија усвојили Извештаје о раду за 2017. годину
У уторак 27. марта, у кабинету председника општине Куршумлија одржана је пета седница Општинског већа у 2018. години, којом је председавао председник Већа – Радољуб Видић. Најважнија тачка дневног реда односила се на Извештаје о раду и финансијском пословању за корисникe буџета општине Куршумлија за 2017. Годину.
Седници већа присуствовали су директори јавних предузећа: ЈП за Уређивање грађевинског земљишта „Куршумлија“, ЈПКД “Топлица“ Куршумлија, Дом здравља Куршумлија, Установа за спорт Спортски центар, „ Центар за социјални рад „Боровњак“, Црвени крст Куршумлија, ПУ “Сунце“, Економска школа, Гимназија, Основна школа “Дринка Паволић“, Основна школа “Милоје Закић“, Спортски савез Куршумлија, Савез за школски спорт, Туристичка Организација, Народна библиотека који су детаљно образложили реализоване активности за прошлу годину.
У наставку седнице усвојен је предлог Одлуке о општинским путевима, предлог Плана за постављање киоска, предлог Одлуке о расписивању јавног позива за постављање киоска , предлог о давању у закуп општинскох станова, предлог одлуке о ауто–такси превозу, јавним паркиралиштима као и предлог Одлуке о такси стајалиштима на територији наше општине.
На Видићев предлог усвојен је и Програм за давање у закуп пољопривредног земљишта, као и Извештај Пољопривредне стручне службе општине Куршумлија о реализацији програма субвенција за прошлу годину.
Већници општине Куршумлија једногласно су подржали и предлог о давању сагласности на Одлуку о усвајању Уговора Туристичке организације регије Копаоник.
На 40. Међународном сајму туризма у Београду, градоначелници и председници локалних општина потписали су Уговор о оснивању Туристичке организације регије Копаоник. У ову регију биће укључени: Крушевац, Куршумлија, Александровац, Трстеник, Нови Пазар, Рашка, Брус, Краљево и Врњачка Бања, Блаце. Оснивање Туристичке регије Копаоник има за циљ да се повећају смештајни капацитети и унапреди целокупна туристичка понуда у овом региону и на самом Копаонику, који је као бренд препознат не само у Србији, него и у иностранству.