Промотивна кампања „Види Србију – које моменте ћеш памтити овог лета?”
Туристичка организација Куршумлије учествовала је на промотивном догађају „Види Србију – које моменте ћеш памтити овог лета?“ који је одржан у суботу, 2.јуна, на Авали.
Караван Туристичке организације Србије “Види Србију” које моменте ћеш памтити овог лета, започео је своју промотивну летњу кампању испод симбола Београда, са платоа Авалског торња.
Туристичка организација Куршумлије представила је своју туристичку понуду и манифестације за летњу туристичку сезону.
Туристичке организације из градова у Србији на промотивном догађају на Авали своју дестинацију представили су на 40 пултова и културно-уметничким програмом на бини.
Свечаности је присуствовао и министар трговине туризма и телекомуникација Расим Љајић, који је истакао да држава у овој години наставља са развојем и улагањем у нове туристичке потенцијале и обнавља старе, као и са кампањом за доделу бесплатних ваучера за одмор у Србији. Министар Љајић обишао је и штанд туристичке организације Куршумлије, и том приликом похвалио је туристичку понуду наше општине.
Караван већ 8.јуна наставља пут Врњачке Бање, а 22.јуна је поново у Београду, на Тргу Републике.
Промотивнa кaмпања Туристичке организације Србије (ТОС) под називом „Види Србију“, намењена домаћим гостима у циљу представљања туристичке понуде Србије у летњем периоду, наставља се и ове године. Резултати које је ова промотивна активност ТОС-а дала у 2015., 2016. и 2017. години претходили су планирању овогодишње кампање.